неделя, 14 март 2010 г.

:)

А това са останалите ни картички от тези събота и неделя. Много е неприятно това, че можем да правим единствено в тези дни.. а в тази пуста София остава само и материалите за картички да си занесем и картинката ще бъде пълна. Откакто започнахме да правим картички, с още по-голямо нетърпение чакаме да стане петък и да се приберем .. и на другия ден веднага с това се залавяме. То такава еуфория настана покрай тях, че май не само ние чакаме да дойдат събота и неделя, ами и всички около нас.. хахах .. Това е от нас за тази седмица. Надяваме се да ви харесат :)

2 коментара:

  1. Много ми харесват! Тази в розово-зеленото съчетание, особено, страшно ме грабна. Прекрасно подредени мъниста, цветето е жестоко и не на последно място - цветовото съчетание е чудесно.
    Другите картички също ми харесват, но тази ми е просто фаворитка :).

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря :) Мисля, че започва вече и на мен да ми става фаворит :) а и правенето и беше истинско удоволствие

    ОтговорИзтриване

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!