вторник, 29 юни 2010 г.

избери си цвят

Казах Ви, че наблегнахме на колажи (поне на такова ми приличат). Лежа си аз една вечер и се опитвам да заспя, и изведнъж ми хрумна тази картичка. много се радвам на резултата поради ред причини и поради това, че никъде не съм виждала подобно нещо. А пък и май това е един от многото ми различни стилове, които най-много ми допадат. естествено взависимост от настровнието се променя и стилът, а мисля че картичката сама по себе си говори в какво настроение съм била докато я правех, а и сега. Но пък да си призная 80% от идеите ми издват или преди да заспя, или в момент, в който няма как да я осъществя или поне да я запиша.. та затова се губят някъде 'по трасето'. Казвам ги на Симеон, но как само аз ще ги забравям - трябва и той.. та така, но пък последните няколко вече са записани и просто си чакат реда.. вкючително и 'сестричката' на тази картичка.

2 коментара:

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!