вторник, 29 юни 2010 г.

Къде свършва? А къде започва?

Много, много розово.. и много много свежо и ефектно. Не си спомням къде гледах такъв тип картичка, но я свалих на компютъра ми, където безмълвно си чакаше да я видя отново, за да направя и аз такава. Много яко става, а е и забавно да изрязваш всички тези завъртулки. И естесвено на мен веднага ми хрумна, че освен кръгове може да се направят и квадрат, правоъгълник и шестоъгълник(а все още не съм попаднала на такива).. и ще си имаме цяла банда геометрични фигури. само че си мсиля, че по - тъмните тонове като цяло повече ше отиват за такива картички. Затова прибера ли се в Петрич се залавям с тях и ще ви покажа вече готовата ми серия. 

4 коментара:

  1. Супер иновативна! Аз въобще не съм виждала нещо подобно и затова ще чакам с голямо нетърпение цялата ти серия. :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка, много ефектна и интересна.

    ОтговорИзтриване
  3. Toва е страхотно.Никога не съм виждала подобна картичка, изглежда супер сложна за създаване, а същевременно е супер нежна!

    ОтговорИзтриване

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!