сряда, 8 септември 2010 г.

Голямото завръщане и още нещо.. Голямо :)





Ето ни най-накрая отново.. Нямах търпение вече да  започна отново да се ровя по блогове и странички... Сега Ви обещавам, че буквалноще ви залея със снимки... ноо не мога да обещая, че всичко ще стане наведнъж, поради ред причини.. Сега започвам с един от последните ни проекти.. - Албум за 50 годишнината на една невероятна жена - леля Роси :) или иначе казано лелята на Симеон. Едва ли има какво повече да обяснявам.. има си достатъчно снимки, а аз както винаги нямам много време за писаници.. - слънчицето навън ме зове :) Това е за сега.. Искам само да допълня, че не съм очаквала да ми е толкова приятно докато правим толкова.. голям.. проект :) дори май ми е по - приятно от правенето на картички.. но пък двете са си съвсем различни.. то затова и има различни наименования... хах.. айде стига сега за сега.. после ако ми дойде музата ще попиша повечко.. Така че не забравяйте да наминете и след няколко часа за следващите публикации :)) ето и малко близък план на някои детайли :)


Силно се надявам албумът да ви е харесал.. аз го убожавам.. и всъщност всеки, които го види.. (не съм си изгубила скромността,нали:) ще се радвам да разбера и вашето честно! мнение :)))

6 коментара:

  1. Чудесен е! Адмирации и поздравления от моя страна! Личи си колко много труд е положен, а резултатът е фантастичен. Харесват ми всички детайлчета!

    ОтговорИзтриване
  2. Много пъстър албум, и вярно - усилията по него - големи!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления!! Албумът е страхотен!!

    ОтговорИзтриване
  4. Албума е страхотен, моите поздравления.
    Много труд е положен, но си заслужава, резултата е прелестен.
    Много хубави детайли, страхотни хартии, всичко е чудесно.

    Изпращам ви много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  5. Моите позравления за големия ти осъществен проект! Станал е великолепен, интересен и оригинален албум....

    ОтговорИзтриване

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!