вторник, 24 януари 2012 г.

Pay it Forward

   Отдавна не съм писала на български в този блог. Но реших, че тази публикация е по-добре да бъде на български, нали? Последните няколко дни нямам много време да пиша, тъй като ми остава още един изпит и се опитвам да уча за него. (И между другото да се разнообразявам с други неща, различни от хобито ми). Но ще си наваксам със публикациите много скоро (или по-скоро отколкото очаквате, стига да ме хване сериозният мързел за учене :)
   Тази публикация е свързана с една игра, за която разбрах преди малко от блога на Нели. Стори ми се интересно, и тъй като не съм пробвала нещо подобно досега, реших да се включа и аз. До колкото разбрах, правилата са много прости - първите 5, оставили коментар под тази публикация, ще получат нещо, направено от мен. И те обаче трябва да се включат в играта и да направят същото в своя блог. Ако има някакви други подробности, относно правилата, ще ги добавя допълнително.
   Засега Ви пожелавам приятен ден! (Много ще се зарадвам, ако има 5 човека, които искат да получат нещо от мен.)

6 коментара:

  1. Нека аз да съм първа! Нещата ви са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, пиши ми на и-мейла, за да ми дадеш адреса си :)

      Изтриване
  2. да не би да съм първа? ще страшно удоволстви да получа твое творение :)

    ОтговорИзтриване
  3. I wish I could have one. I missed my Pay It Forward book with this post.

    acfi training

    ОтговорИзтриване
  4. Включвам се и аз, въпреки, че вече съм се записла...не мога да устоя :)

    ОтговорИзтриване

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!