понеделник, 22 декември 2014 г.

Коледна приказка - Хартиени вълшебства ДТ

Здравейте, момичета.

Отдавна не съм водила блога си на български... е, какъв по-добър повод да започна отново от това, че в момента пиша първата си публикация като Вълшебница. Благодаря отново на Зара, Софи и Биляна за доверието, което ми гласуваха като ме направиха част от своя креативен и талантлив отбор на Вълшебници.

Нали знаете, че по Коледа стават чудеса (а според мен не само по Коледа а Винаги, стига да вярваме достатъчно силно и чисто в тях) та... в тона на вълшебствата и нашето предизвикателство в Хартиени Вълшебства този месец е приказно - каква приказка ли... е, знам, че се досетихте вече... Да, точно така - Зимна/Коледна приказка. 

Напълно съм сигурна, че ще ни затрупате с прекрасни творби. Нямам търпение да ги видя.

А ето това е и моята картичка. Исках да бъде по-скоро сценка, но тъй като предните дни правих изключително много сценки и явно си бях загубила вдъхновението... И колкото и да въртях и сучех, все към крафт картона прибягвах (между другото това е първата ми Коледна картичка от крафт картон, което силно ме учудва, тъй като това е един от любимите ми материали, но... винаги има първи път :)
Както обикновено доста си поиграх с наслагването на различни шаблони. Ако на някой му е интересно може да ми пише и с удоволствие ще му отговоря. 

Е, надявам се да Ви харесва..?


Hello girls. 
This is my first DT card for Хартиени Вълшебства. Our theme is Winter/Christmas fairytale. Easy, right :) I would love to see all of your gorgeous Christmas projects.
May your Christmas be warm, blessed and full with love, joy and happiness.
 Believe in miracles!




Желая Ви светли Коледни и Новогодишни празници, изпълнени с Любов, Топлина и Уют!
Вярвайте в чудесата!

Мария


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!