сряда, 15 февруари 2017 г.

Гостуването ми в Картишок

AdoraBella и нейният избор на нестандартни валентинки.

Kartishok-блог за идеи

Имам честта да споделя с Вас статията ми в най-креативния български блог - Картишок.

Не е изненада, че писах за Любов, и по-точно за нестандартни валентинки.

Тази година бях направо затрупана с поръчки за този празник. Благодарение на Вас, близо 2 месеца работих по проектите Ви и ателието ми бе обсипано със сърца, купидончета, стрелички и много, много любов (всъщност, нея си я има винаги)

И макар и да сме вече 15-ти, аз и днес, а най-вероятно и утре ще продължа с Влюбените ми проекти.

Ще ги споделя с Вас идните дни, само да намали малко бързината, с която трябва да работя.

До тогава - разгледайте какво подбрах за вас в Картишок :) Ще се радвам да чуя и мнението Ви и да споделите с нас и вашите идеи за празника.



Изпращам Ви сърчица и купидончета <3



Мария Владимирова



AdoraBella

Защото красотата е начин на живот!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!